۱۳۹۹ دی ۱۲, جمعه

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم

 

 

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم

گوگل ادوردز چیست و چرا یکی از راه های موفقیت کسب و کارهای نوپا است

یکی از نکاتی که باعث می‌شود ما از تبلیغات در گوگل ادز استفاده کنیم هدفمند بودن آن است. مشخص است بازدید کنندگانی که بر اساس سئو وارد سایت شده‌اند رفتار متفاوت‌تری با بازدید کنندگانی که به دلیل خرید وارد شده‌اند دارند و دلیل آن بسیار ساده است.

 

بالا رفتن میزان ترافیک مشخصاً به خاطر کاربرانی است که به دنبال اطلاعات هستند و بین صفحات جابه جا می‌شوند. اما افرادی که می‌خواهند خریدی انجام بدهند مستقیم وارد صفحه مربوطه شده و خرید می‌کنند.

 

به همین دلیل شما به بازدید کنندگان مروری نیاز ندارید (بازدید کنندگانی که از طریق نتایج طبیعی وارد می‌شوند) و به بازدیدکنندگان نیاز دارید که هدفمند هستند. پس اگر قصد فروش محصولات و یا خدمات دارید باید از گوگل ادوردز استفاده کنید تا مستقیم آنها را به محصول خود هدایت کنید.

 

نکات مهم برای راه اندازی کمپین موفق در گوگل ادوردز

  • از کلمات کلیدی درست استفاده کنید.
  • اختصاص هزینه درست برای کلمات
  •  با انجام دادن تنظیمات صحیح کاربران هدف را جذب کنید.
  • از تبلیغات جذاب و هدفمند استفاده کنید.
  • کاربران را به طور صحیح و مستقیم به صفحات سایت هدایت کنید.
  • برای جذب کاربر از سیاست های هدفمند و درست کمک بگیرید

 

2 روش برای انتخاب نوع کمپین در گوگل ادوردز وجود دارد
شبکه جستجو (Search Network)
Source:cyberg

این شبکه به این صورت است که تبلیغ کنندگان بر روی کلید واژه های مرتبط با کسب و کار خود سرمایه گذاری می‌کنند. پس از ثبت این کلید واژه ها در گوگل ادوردز شانس دیده شدن وب سایت شما در کلمات جست و جو شده کاربران گوگل افزایش پیدا می‌کند. به این نوع تبلیغات تبلیغات کلیکی یا (PPC) نیز گفته می‌شود.

 

شبکه نمایش (Display Network)

این شبکه نمایش به کسانی که قصد دارند تبلیغ انجام دهند این اجازه را می‌دهد تا تبلیغات خود را به صورت بصری و یا سبک بنری در وب سایت‌هایی که بخشی از این شبکه هستند انجام دهد.این شبکه نمایش به ۹۰ درصد کاربران اینترنت دسترسی دارد. دو کمپین؛ شبکه جست و جو و شبکه نمایش توسط گوگل ادوردز مدیریت می‌شوند اما کلمه ادوردز را برای شبکه جست و جو بکار می‌برند.

 

ادگروپ
هر اکانت شامل چند کمپین می‌باشد و هر کمپین از چند ادگروپ تشکیل شده است. بعد از اینکه ساخت کمپین و ادگروپ ها به پایان رسید زمان این رسیده است که به سراغ انتخاب کلید واژه‌ها بروید.

 

در این مرحله باید کلید واژه‌هایی انتخاب کنید که با کار شما مرتبط باشند زیرا هنگامی که کاربر این کلید واژه‌ها را جست و جو می‌کند وب سایت شما نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب کلید واژه برای هر کدام از آنها لینکی جدا مشخص کنید.

 

انتخاب متن مناسب در اد گروپ

تبلیغاتی که در گوگل ادوردز برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شوند به صورت متن کوتاهی ظاهر می‌شوند که دارای دو عنوان هستند که شامل؛ توضیحات و آدرس وب سایت یا یکی از صفحات خاص وب سایت هستند.

 

هنگام نوشتن متن تبلیغاتی خود در گوگل ادوردز سعی کنید به صورت جذاب و مخاطب پسند متن را نوشته تا بتوانید کاربران اینترنت را به وب سایت خود و در نهایت فروش محصول هدایت کنید.
به دلیل اینکه کاربران اینترنتی اعتماد زیادی به گوگل دارند پس زمانی که گوگل وب سایتی را به آنها پیشنهاد می‌دهد کاربران به محتوای وب سایت اعتماد دارند و به همین دلیل وارد وب سایت شما می‌شوند.

 

تعداد زیادی از کاربران و بازاریابان اینترنت بر این نظر هستند که استفاده از گوگل ادوردز میزان ترافیک وب سایت را افزایش می‌دهد. شکل و نوع دیگری از بازاریابی خارجی گوگل ادوردز است که مانند روش‌های جست و جو ارگانیک در دراز مدت در ایجاد ترافیک بسیار موثر باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر