افزایش فالوور در توییتر
این راهنما نه تنها به شما آموزش می دهد
که چگونه مخاطبان خود را افزایش دهید، بلکه به شما می آموزد که چگونه به
مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید یعنی افرادی که احتمال بیشتری دارند با شما
ارتباط برقرار کنند، پست های خود را با شبکه آنها به اشتراک بگذارند و
طرفداران یا مشتریان جدید شوند.
ما در اینجا 41 روش هوشمندانه برای جذب مخاطب در توییتر را خرید فالوور توییتر به شما معرفی خواهیم کرد.
1. به اشتراک گذاری محتوای عالی
محتوای عالی محتوایی است که افراد را
وادار کند در مورد شما صحبت کنند و پست های شما را به اشتراک بگذارند.
افزایش دسترسی و افزایش مخاطب و کلید ایجاد محتوای عالی ، شناخت مخاطبان
هدف شما و دانستن اینکه آنها به چه چیزی علاقمند هستند.
همه چیزهایی که در توییتر ارسال میکنید
باید برای مخاطبان ارزشمند باشد. باید به مخاطب کمک کند مشکلی را حل کند،
آگاه و مطلع کند، سرگرم کند و یا آنها را درگیر کند.
توییت های شما باید مختصر باشد، خوب نوشته
شده باشد و در صورت امکان به همراه تصاویر جذاب باشد. مطلب استفاده از
توییتر برای کسب و کار همه چیزهایی که لازم است در مورد ایجاد ، گزینش و به
اشتراک گذاری محتوای عالی بدانید را به شما خواهد آموخت.
2. توئیت کردن در زمان مناسب
با این که که ترتیب فید توییتر دیگر محدود
به ترتیب زمانی نیست، اما اگر می خواهید محتوای شما توسط بیشترین تعداد
مخاطب ممکن دیده شود زمان ارسال پست بسیار مهم است. بهترین زمان برای توئیت
چیست؟
بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از 40000 توئیت توسط Hootsuite
، بهترین زمان برای ارسال در توییتر از ساعت 3 بعد از ظهر است. از دوشنبه
تا جمعه. از آنجا شروع کنید و تاریخ و زمان های مختلف را آزمایش کنید تا
بدانید که چه زمانی برای شما مناسب تر است.
راه های افزایش مخاطب در توییتر
3. تعداد توئیت بهینه ارسال کنید
اگر مخاطبان خود را با پست های خیلی زیاد بمباران کنید، ممکن است آنها دیگر شما را دنبال نکنند.
فرمول و عدد مشخصی برای اینکه چند بار در
روز پست ارسال کنید وجود ندارد. در Hootsuite ، پیشنهاد می کنیم حداقل یک
بار در روز پست ارسال کنید. به واکنش مخاطبان فعلی خود توجه کنید و تعداد
پستی که برای شما مناسب تر است را پیدا کنید و تجزیه و تحلیل توییتر خود را
به دقت زیر نظر داشته باشید.
منبع : بیتوته
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر